torsdag 23 februari 2012

From littlesister to bigbrother.



Jag upprör folk så himla lätt nu för tiden så att jag tror att jag tar och går in i big brotherhuset och gör succé. Det är så lätt att provocera. Herregud. Jag tycker alltid att man ska tänka efter lite innan man hugger på något. Det kan ju finnas något bakomliggande i något någon skriver/säger eller kolla av vad personen verkligen menar. Jag blir nästan lite full i skratt. Tagga ner. Kan jag känna. Okej om jag kränker en person (vilket jag ALDRIG skulle göra) men en åsikt är även jag tillåten till att ha. Precis som de som hugger tillbaka får ha en åsikt men de behöver ju inte gå in med taggarna före. Vi är av olika åsikt helt enkelt. Get over it. En diskussion kan jag ta men aldrig att jag besvarar något som är en aggressiv attack. Nepp. Då skiter jag hellre i att ens ge det, som skulle kunnat bli en diskussion, en chans.

Nej. Chilla lite. Så kanske vi kan snacka.

Ha det got

t// hemska medborgaren Mia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar