onsdag 23 november 2011

New chapter.

Även solen har sina fläckar.

Den meningen har snurrat runt i mitt huvud idag, och inte en enda chans till att säga det. Kan det vara för att jag är en sol UTAN fläckar?
(nej jag inser också att det absolut inte kan vara så)

Aja, nog om solar och fläckar. Som sagt, i nedanstående lista, så ska vi alltså flytta till en ny lägenhet. Detta efter att vi väldigt abrupt blivit av med våran (som vi älskar jätte mycket) som vi hyr nu. Vi flyttar den 1 December, till en 2:a närmare stan. En helt vanlig lägenhet, inget märkvärdig. Den får vi hyra till Augusti och sedan får vi se om det blir köpedags eller hur vi gör. Kanske flyttar vi utomlands till något varmt land - vem vet?! Jag kanske börjar plugga.

Världen står öppen i Augusti 2012. Vi får helt enkelt se hur det ser ut och vad som händer. Det känns ganska spännande tycker jag. Jag är väldigt väldigt sugen på världen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar