fredag 6 januari 2012

Oväntade sovmorgnar.

Det är dessa mornar som betyder så jävla mycket för psyket. Det är fredag - och jag får sova ut! Jag har suttit i köket sedan jag vaknade. Jag har lyssnat på radio. Jag har lyssnat på NRJ. Jag har hört Taio Cruz 'Hangover' 57 gånger och nu när den rullar in på 58:de gången på några timmar så bestämmer jag mig för att byta kanal. Beatles - I want to hold your hand blir räddningen. På en radiokanal jag inte vet vad heter. Jag är en Stockholmare i Göteborg och jag vet inte vad det finns för radiokanaler eller vilken frekvens de ligger på. Men! Det gör inget.

För i sommar, apropå ingenting, så ska jag se Bruce spela sönder hela Ullevi.

God morgon. Och fortsättning. (Ursäkten till att bloggen vilat är för att den faktiskt har haft semester, jag ska berätta om jul och nyår snart.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar